پدری با دفتر مشق معمولی فرزرند خود را به قتل رسانید

دفتر مشق معمولی نه تنها زیباست، بلکه کاربردی نیز هست. دوخت نخ محکم نگه داشتن و باز شدن عالی را تضمین می کند. محصولات چاپی نخ دوخته شده نیز با کلاس و با ارزش به نظر می رسند.

بروشور سوئیس یکی از زیباترین انواع صحافی است که در آن قسمت کتاب و ستون فقرات از هم جدا شده است.
جدا می شوند. این منجر به رفتار ضربه ای بسیار خوب و ظاهری خاص می شود.

یکی از انواع خاص صحافی تولید دفتر باز در دوخت نخ چسب دار می باشد. این نوع پیوند به دلیل خارق‌العاده بودن برجسته است. ستون فقرات کتاب به جلد متصل نیست.

بلکه فقط به صورت نازک چسبانده شده است تا دوخت آن قابل مشاهده باشد. این به ویژه در رابطه با بروشور سوئیسی جذاب است، زیرا تنها صفحه آخر به جلد متصل است. جلد به طور کامل باز می شود و امکان مشاهده ستون فقرات کتاب را فراهم می کند.

اگر می‌خواهید محصولات چاپی شما ظاهر و احساس متفاوتی داشته باشند، این امر را می‌توان با لاک ریلیف به دست آورد.

دفتر مشق معمولی

در اثر فوری، پوشش های برجسته یادآور نقش برجسته هستند و هیچ ساختار قابل رویتی در پشت آن دیده نمی شود. با این روش، جزئیات فردی را می توان به طور خاص برجسته کرد.

در این دفتر، لاک برجسته براق با ساختار درشت مقوای کرافت در تضاد است و چیز خاصی را به جلد می دهد. به منظور افزایش خوانایی متن عنوان، سایه ظریف خاکستری نیز در زیر لاک برجسته شفاف چاپ شد.

کاغذ بازیافتی که از 100% کاغذ باطله ساخته شده است، همیشه تعهدی به طبیعت است. هیچ چوب اضافی برای تولید کاغذ بازیافتی لازم نیست، زیرا الیاف کاغذ قابل استفاده مجدد هستند.

این کار را می توان تا شش بار انجام داد. جنگل ها با استفاده از کاغذ بازیافتی به طور قابل توجهی تسکین می یابند و در طول تولید انرژی و آب صرفه جویی می شود. کوه های زباله کاغذ به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.