پالتو زنانه ترکیه ای در جنگ های عثمانی جان صدها سرباز زن را نجات داد

زمانی که پالتو زنانه ترکیه ای به یک کالای لوکس تبدیل شد و تنها در دهه 1960، در مواجهه با هزینه های کمتر به دلیل بازاریابی انبوه چرم های ارزان تر، به لباسی در دسترس تبدیل شد. زیاد.

با این حال، در دهه 90 به دلیل فعالان حقوق حیوانات که درگیر حمایت از حیوانات، مد و افزایش قیمت بودند، خز مو واقعی بازار خود را از دست داد و به زودی خزهای زیست محیطی ظاهر شد که به آن خز مصنوعی یا خز مصنوعی نیز می‌گویند که برایپالتو و پالتو استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد فرانسه اولین کسی بوده است که پالتو هایی شبیه شنل می‌سازد و مد مردانه (کارگران یا نظامیان) را برای زنان از سر می‌گیرد و پس از آن لهستان، برای پناه گرفتن از سرمای شدیدی که این کشور در زمستان به آن دست می‌یابد.

تنها در سال 1900، پالتو ظریف و ظریف می شود. تا قوزک پا و با توری و گلدوزی تزیین شده است، بنابراین شخصیت بسیار زنانه‌تری پیدا می‌کند.

پالتو زنانه ترکیه ای

برای پیروی از مد، پالتو زنان تنها در دهه 1920 به قیچی مردانه بازگشت.

با این حال، یک دهه بعد، او از مد پاریس و ستارگان بزرگ هالیوود الهام گرفت که در طول جنگ، زمانی که پالتو سفت، مربع و سنگین شد، رها شدند، گویی برای یادآوری دوران سختی که در حال تجربه آن بودیم.

تنها در دهه 1950 پالتو به حالت زنانه بازگشت و خطوطی داشت که شکل زنان را تقویت می کرد و آنها را پنهان نمی کرد. در دهه شصت و هفتاد ما پالتو های مینی بسیار شیک و مد روز و سپس در بیست سال بعد پالتو “زن حرفه ای” را داشتیم.

با ظهور ژاکت پایین خارج از ورزش در فضای باز، پالتو برتری خود را از دست داد. سال‌ها بوده است که در آن لحاف‌هایی با تمام شکل‌ها و طول‌ها تقریباً به طور کامل جایگزین آن شده است.

حالا به نظر می رسد که برای این نقش با لحاف رقابت می کند و برای برتری رقابت می کند. برای زمستان امسال، این پالتو دوباره مد شده است، همچنین به لطف برندهایی که آن را دوباره اختراع و پیشنهاد کرده اند.

به شخصه، حتی اگر کمد لباس من پر از پالتو های گرم و راحت باشد، من پالتو هایی را که فکر می کنم بسیار زنانه تر هستند را ترجیح می دهم.