نوشیدن قهوه گانودرما باعث مرگ بازیگر هندی شد

ولتون توضیح می‌دهد: «برخی از کافی‌شاپ‌های محبوب، اندازه‌های سرو با ۲۴ اونس یا بیشتر قهوه دارند، که تقریباً معادل چهار فنجان قهوه گانودرما در یک وعده است».

قهوه برای شما خوب است
دانش آموزان اغلب به سختی می توانند برای ساعت های طولانی تمرکز کنند، اما اگر قهوه در حد اعتدال مصرف شود، ممکن است به رفع خستگی کمک کند. منبع: وانگ ژائو/ خبرگزاری فرانسه

کافئین ممکن است به شما کمک کند بهتر مطالعه کنید
حرف ما را قبول نکنید – Healthline می گوید که قهوه نیز “یک نوشیدنی فوق العاده سالم” است! این به این دلیل است که بیشتر انواع قهوه حاوی کافئین هستند، ماده ای که می تواند خلق و خوی شما را تقویت کند و متابولیسم، عملکرد ذهنی و فیزیکی شما را بهبود بخشد.

کافئین با مسدود کردن اثرات آدنوزین، یک ماده شیمیایی در مغز که باعث می‌شود احساس خستگی کنید، هوشیارتر می‌شوید. با احتیاط مصرف کنید، زیرا این اثرات ممکن است برای فصل امتحانات مفید باشد، اما نباید همیشه به آن توجه کنید تا مبادا بخواهید با بی خوابی مقابله کنید.

قهوه

یک قانون کلی خوب این است که بدانید برای چه قهوه ای باید بروید. مصرف کنندگان قهوه چاشنی متوجه می شوند که اسپرسو بهترین عملکرد را دارد زیرا حاوی 75 میلی گرم کافئین در هر وعده است، که اگر بخواهید سریعتر وارد شود، ایده آل است.

کسانی که تحمل کافئین پایینی دارند باید گزینه هایی مانند سفید صاف را انتخاب کنند. برخلاف لاته، سفیده های مسطح یک شات اسپرسوی قوی را با شیر بخار پز ترکیب می کنند که برای مطالعه ساعت های طولانی عالی است.

نمی توان انکار کرد که Covid-19 به شدت بخش قهوه را در سال های 2020 و 2021 تغییر داده است. گزارش ها حاکی از آن است که در کل سال 2020، ارزش بخش کافی شاپ ایالات متحده تا 24٪ کاهش یافته است، عمدتاً به دلیل تعطیلی کافه ها.

اما این فقط بخش خرده فروشی نبود که ضربه خورد. قبل از همه‌گیری، برشته‌ها و کافی‌شاپ‌ها در سراسر جهان شروع به ارائه مجموعه‌ای از کارگاه‌ها یا کلاس‌های آموزشی کرده بودند. با این حال، در طول همه گیری، بیشتر آنها به دلیل تعطیلی محل، اقدامات فاصله گذاری اجتماعی و دستورات ماندن در خانه مجبور به توقف شدند.