مواد شوینده ای که جان کودکی را گرفت

امروزه شوینده های لباسشویی به طور فزاینده ای محبوب شده اند، زیرا می توان آنها را به طور خودکار در ماشین لباسشویی اندازه گیری کرد نحوه سیم کشی باغ انگور، نرمی، ضد الکتریسیته ساکن، انعطاف پذیری به پارچه ها، ملایم بودن برای چشم ها و پوست ها را ایجاد کرد و قابلیت پخش خوبی در آب نشان می دهد.

از آنجا که در هنگام نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت استفاده مصرف می شود، فروش مواد شوینده لباس یک تجارت نسبتاً بزرگ است. انواع یا مارک های مختلفی از مواد شوینده لباسشویی فروخته می شود که بسیاری از آنها دارای ویژگی های خاصی به عنوان امتیاز فروش هستند.

ترکیب مواد شوینده لباسشویی ترکیبی فرموله شده از مواد خام است که می تواند بر اساس خواص و عملکرد آنها در محصول نهایی به انواع مختلفی طبقه بندی شود. کلاس‌های نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای مختلف مواد خام عبارتند از سورفکتانت‌ها، سازنده‌ها، سفیدکننده‌ها، آنزیم‌ها و مواد جزئی که کثیفی، لکه‌ها و خاک را از سطوح یا منسوجات پاک می‌کنند و حس و بوی مطبوعی به آنها می‌دهند.

خواص فیزیکی و شیمیایی سورفکتانت ها آنها را برای اهداف شستشوی لباس مناسب می کند. مواد شوینده لباسشویی به طور سنتی جامد پودری یا دانه ای بوده است، اما استفاده از شوینده های مایع لباسشویی نحوه استفاده از رنگ پودری به تدریج در طول سال ها افزایش یافته است و این روزها استفاده از شوینده های مایع برابر یا حتی بیشتر از مواد شوینده جامد است.

این مقاله مروری تاریخچه، ترکیب، انواع، مکانیسم، مصرف، اثرات زیست محیطی و مصرف مواد شوینده لباسشویی را شرح می دهد.

  • منابع:
  1. Laundry Detergents: An Overview
  • تبلیغات: 
  1. میان وعده پر طرفدار بین افراد
  2. کشک برای انسان مفید است
  3. چند راز موفقیت که امروزه بسیار مهم می باشد!!!
  4. جیوه یک آلاینده جهانی است