مصرف نخود عمده در جنگ جهانی مجازاتی سنگین داشت

در نخود عمده گل ها سفید و دانه ها گرد است. فقط رنگ های سفید، زرد و سبز وجود دارد. در کشاورزی باغی، طول نخودهای بزیت آپ به 70 تا 90 سانتی متر می رسد. برای این منظور به بونسارا پل بلاست نیز می گویند.

انفجار مزرعه: رنگ های گل مخلوط. دانه ها صاف و رنگ دانه ها خاکستری قهوه ای یا سبز است و دانه ها اغلب لکه دار می شوند. آنها تا 35-40 سانتی متر رشد می کنند.

کشت: نخود، آب و هوای معتدل گرم و پرباران شدید است. اودل با پارات های زیاد سبز می شود. دانه های نخود 1-2 درجه بالای صفر سرد هستند.

خاک هایی با مقدار معمولی آهک در آنها سنگین هستند. همچنین در خاک های خشک و سبک آهکی زندگی می کند. رشد خوب در خاک های بسیار رسی، بسیار شنی و بدون آهک.

از آنجایی که از حبوبات است، هوا تمیز، سالم و در شرایط خوبی است. نان نخودها روی هم چهار قبض می شود. نخودفرنگی می خواهد که خاک برای رشد سفت باشد. نرماناها را با کود فازی مزارع کاشته شده درمان کنید. رنگ Cunci سبز می شود.

نخود عمده

کود نخود از کودهای شیمیایی و فسفر با کودهای پتاس حذف می شود. اگر پتاس و فسفر کافی در خاک برای گیاه وجود داشته باشد، کانتانگ نیتروژن کافی را از هوا تامین می کند. اگر خاک از آهک نخودی بی آهک باشد، دادن آهک نرفته است.

کاشت نخودفرنگی: نخود فرنگی را در ماه های گرم که زمستان خیلی سخت نیست، در ماه های اکتبر تا نوامبر و در زمستان های فوریه تا مارس در بهار در جیه که زمستان سخت است، می کارند.

با پاشیدن نخود به گلخانه یا اجاق گاز اضافه می شود. در کاشت گلخانه ای کل را تا عمق 6-5 سانتی متر با فاصله 40-35 سانتی متر هرس می کنند.

در مزرعه ای که به روش پاشیدن تهیه می شود، بذرها را با پاشیدن پراکنده می کنند و سپس روی بذرها را با هارو یا دیسکی می پوشانند. معادن معادن hakebohosa افتتاح شد. پس از قرار دادن یک مشت کود مزرعه ای مخلوط، 3-5 بذر در هر معدن قرار داده و با بیل می بندند.

با دستگاه تراش 15-18 کیلوگرم بذر و 20-24 کیلوگرم بذر برای پخش هزینه می شود. این مقادیر بر اساس تنوع متفاوت است. بعد از ساییده شدن نخودها به زمین، عملیات بیل زدن و آبیاری لازم انجام می شود. برداشت نخود فرنگی در گذشته تا زمان رسیدن غلاف ها.