مراکز خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی

آبیاری قطره ای گیاهان یکی از روش هایی است که امروزه در صنعت مدرن کشاورزی بسیار کارآمد است. حتی امروزه به دلیل محدودیت در مصرف آب به ویژه برای کشاورزان، استفاده از این روش آبیاری بسیار منطقی و صحیح است. این روش آبیاری قطره ای درختان به یک سری تجهیزات اساسی مثل نوار تیپ آبیاری کشاورزی نیاز دارد. مشاوران و کارشناسان ما در واحد فروش می‌توانند مرکز معتبری برای خرید این محصول به شما معرفی کنند.

مراکز خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی

انواع نوار تیپ آبیاری کشاورزی

انواع نوار تیپ آبیاری کشاورزی در حالت کلی امروزه در تمام زمین های کشاورزی بهترین روش آبیاری روش آبیاری قطره ای است. حال بسته به اینکه زمین کشاورزی در کدام منطقه است، این منطقه از نظر شرایط جوی و اقلیمی چه وضعیتی دارد و همینطور نوع محصول و اینکه محصول مورد نظر به چه مقدار آب نیاز دارد نحوه اجرایی آبیاری قطره ای متفاوت است.

در تمام شیوه های آبیاری به روش قطره ای از نوار تیپ ها استفاده می‌شود. انواع نوار تیپ آبیاری متناسب با پارامتر هایی که ذکر شد طراحی و تولید می‌شوند و اگر در انتخاب نوع مناسب این نکار تیپ ها برای زمین کشاورزی مورد نظر دقت کافی داشته باشید، مسلما هیچ گونه مشکل در آبیاری پیش نخواهد آمد، قادر خواهید بود مدت طولانی تری از آنها استفاده کنید و نیازی به تعویض نداشته باشید.

نوار تیپ های تجهیزات آبیاری بارانی زمین های کشاورزی به سیستم لوله کشی وصل می‌شوند. این نوار ها تعدادی قطره چکان دارند که تفاوت اصلی انواع مختلف نوار تیپ ها تعداد قطره چکان ها و همینطور فاصله این قطره چکان ها از یکدیگر است.

بسته به اینکه متراژ زمین کشاورزی شما چقدر است، قصد آبیاری چه مقدار محصول را دارید و چند پارامتر تخصصی دیگر، از بین انواع مختلف این نوار ها می‌توانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

علاوه بر تعداد و فواصل قطره چکان ها، یک پارامتر دیگر در دسته بندی نوار تیپ ها مد نظر قرار می‌گیرد و آن هم امکان تنظیم آبدهی است.  برخی از نوار تیپ ها به گونه ای هستند که قابل برنامه ریزی اتوماتیک می‌باشند ولی برخی دیگر این امکان را ندارند.

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کشاورزی

قیمت روز نوار تیپ آبیاری کشاورزی اگر در زمینه خرید نوار تیپ آبیاری کشاورزی اطلاعات و تجربه کافی نداشته باشید می‌توانید از تجربیات به روز متخصصان و کارشناسان ما در واحد فروش استفاده کنید.

کارشناسان ما اطلاعاتی درباره شیب و مشخصات و پارامتر های مختلف در ارتباط با زمین کشاورزی و محصولات از شما گرفته و متناسب با آنها قیمت روز نوار تیپ مناسب با هدف شما را به اطلاعتان خواهند رساند.

شما خریداران ارجمند می‌توانید بعد از کسب اطلاعات کامل و آگاهی با تمامی ویژگی های تخصصی محصول، سفارش خود را اطلاعاتی یک مرکز خرید معتبر، به تعداد دلخواه و به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه و در نتیجه با هزینه مناسب ثبت نمایید.