فوم سقفی کرمان جلوی رانش دیوار خانه ای را در بم گرفت

هزینه عایق فوم اسپری برای صاحب خانه های معمولی در کلرادو ترسناک است و شایسته آن است.

بسیاری از مردم گزینه فوم سقفی کرمان را نادیده می گیرند و از همه حقایق این محصول فوق العاده و مزایایی که می تواند برای خانه یا کسب و کار شما داشته باشد اطلاعی ندارند.

چه بخواهیم چه نخواهیم، عایق فوم اسپری با حاشیه های فوق العاده بهتر از سایر انواع عایق عمل می کند و در طول عمر خود هزینه آن را خواهد پرداخت.

خوب، این ماده از دو نوع ماده کامپوزیتی (پلی اورتان و ایزوسیانات) به دست می‌آید که وقتی با هم ترکیب می‌شوند، واکنش شیمیایی ایجاد می‌کنند و باعث انبساط و در نهایت سخت شدن یک ماده کف‌دار می‌شوند.

فوم سقفی کرمان

در حین نصب، محصولات به طور همزمان از یک تفنگ به منطقه مورد نظر اسپری می شوند. در حین پاشش، مواد منبسط می شوند و شکاف ها و شکاف های مورد نظر را که روی آن اعمال می شود پر می کنند.

عایق فوم اسپری در دو نوع مختلف تولید می شود. یکی فوم اسپری سلول باز نامیده می شود و دیگری فوم اسپری سلول بسته (فوم اسپری که ما تایید می کنیم و استفاده می کنیم).

در حالی که گرانتر از فوم اسپری سلول باز است، فوم اسپری سلول بسته دارای لیست شگفت انگیزی از کیفیت است که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

عایق فوم اسپری سلول بسته به عنوان یک عایق کارآمد در تمام طول سال بسیار بهتر از انواع سنتی عایق موجود در بازار امروز عمل می کند. عایق فوم اسپری مهر و موم هوا را در تمام شکاف ها و فضاهای داخل خانه یا محل کار شما تضمین می کند که در غیر این صورت توسط عایق سلولزی پر نمی شوند.

ادعای شماره یک عایق فوم اسپری سلول بسته برای شهرت، R-value (مقدار مقاومت) آن است. به عبارت دیگر، به دلیل توانایی خود در ارائه یک مهر و موم هوابند با ارزش R-6، که اتفاقاً بالاترین ارزش موجود در بازار امروز است، شناخته شده است.