لاندا می گوید: “فرمولاسیون های مواد شوینده کارواش نانو و محافظ پیشرفته ای که در حال حاضر در بازار موجود است، حداکثر روانکاری و محافظت از پوشش شفاف و مات موجود در خودروهای امروزی را فراهم می کند.
” بهترین و مؤثرترین محافظهای موجود در بازار امروزی حاوی مواد افزودنی مانند پلیمرهای خودخاموش هستند تا محافظت و دوام را برای تمام پوششهای خودرو فراهم کنند.»
دوم، مواد شیمیایی متمرکز امروزی مزایای پایداری بیشتری را برای اپراتورهای کارواش فراهم میکند.
لاندا خاطرنشان میکند که این مواد شیمیایی متمرکز جدیدتر در بستهبندیهای کوچکتر و قابل بازیافت عرضه میشوند که میتواند حمل و نقل و ردپای کربن را کاهش دهد و در عین حال تعداد وسایل نقلیه شسته شده در هر ظرف را به حداکثر برساند.
خدمات پرطرفدار کارواش
چه نوع خدمات شیمی مدرن و صابون های کارواش در بین اپراتورهای کارواش و مشتریان آنها محبوبیت نشان داده است؟ یونکر بیان میکند که اپراتورهای خوب به دنبال خدماتی هستند که بهجای یک فوم رنگی، یک مزیت اضافی برای افزایش فروش دلار به مشتری ارائه میدهند.
این نوع محصولات شیمیایی اغلب محبوبترین هستند، زیرا مزایایی را به مشتریان ارائه میدهند، مانند درخشش بیشتر روی سطح خودرو یا لاستیکها.
به گفته داگ مارکیز، معاون توسعه کسب و کار برای CSI – محصولات مراقبت از خودرو لوسترا، دسته محصولات حفاظتی در 10 تا 12 سال گذشته بر بحث غالب بوده است. درزگیرهای فوق العاده یا محافظ های کامل خودرو، واقعاً این شوق را شروع کردند.
سپس این روند به سمت واکسهای ویژه، محصولات کارناوبا و اکنون سوپر فومکنندههای پلیمری با شکست سریع ادامه یافت.
دو مؤلفه اصلی تجارت – تقاضا و فناوری – باعث توسعه این روند شد. مارکویز توضیح میدهد که اپراتورهای کارواش نیاز مداوم به ایجاد راههایی برای کسب درآمد اضافی دارند، بنابراین تشنه ارائه محصولات «خدمات اضافی» هستند.
این تقاضا، تا حدی، سپس تامین کنندگان مواد شیمیایی را به سرمایه گذاری در فناوری برای توسعه راه حل هایی که این نیازها را برآورده می کند، سوق می دهد.
در نتیجه، شرکتهای شیمیایی اکنون دانشمندانی دارند که دههها تخصص در فرمولاسیون شیمیایی فناوری پیشرفته دارند تا محصولاتی را طراحی کنند که نه تنها خودروهای تمیز، خشک و براق تولید میکنند، بلکه این کار را در سطح فناوری نانو نیز انجام میدهند.