شیلنگ آب بوا استفاده شده در ماشین آتش نشانی موجب انفجار ماشین شد

خرید شیلنگ آب بوا همیشه به این راحتی نیست. توصیه می کنیم معیارهای اضافی را در نظر بگیرید، مانند داشتن مواد داخلی که از تشکیل جلبک یا کپک جلوگیری می کند یا اینکه به جای فلزات سنگین از پلاستیک ساخته شده باشد.

شیلنگ ها از یک لوله لاستیکی مصنوعی بیرونی تشکیل شده اند که وظیفه آن حفظ آب است.

لایه‌های مختلفی از تقویت‌کننده‌های مشبک پلاستیکی و حتی پارچه‌ای در اطراف این لوله قرار گرفته‌اند که وظیفه مهار فشار داخلی را بر عهده دارند و در نتیجه از لایه‌های مذکور در برابر شرایط محیطی به‌ویژه اشعه‌های UVA محافظت می‌کنند.

در این راستا اگر دوست داریم مراقب محیط زیست باشیم باید شیلنگ آبیاری بدون فتالات یا فلزات سنگین انتخاب کنیم.

برای انجام این کار، مش داخلی باید از نوعی پلاستیک ساخته شود. هر زمان که می توانید، یکی را انتخاب کنید که دارای سیستم NTS (سیستم بدون پیچش) باشد تا گره نخورد.

شیلنگ ها از یک لوله لاستیکی مصنوعی بیرونی تشکیل شده اند که وظیفه آن حفظ آب است.

شیلنگ آب بوا
اگرچه تا حدودی واضح به نظر می رسد، بهترین طول آن است که به شما امکان می دهد بدون مشکل به همه جا برسید. اگرچه نباید شیلنگی بخرید که خیلی بلند باشد، زیرا هر چه شیلنگ بلندتر باشد، فشار آن کمتر می شود.

واقعیت این است که در بیشتر موارد، شیلنگ های معمولی بین 10 تا 25 متر می توانند بیش از اندازه کافی باشند. به علاوه، شما همیشه می توانید برش و تناسب داشته باشید.

یک ایده خوب این است که یک شیلنگ کمی بلندتر بخرید، آن را برش دهید و طول اضافی آن را ذخیره کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین به قطر داخلی لوله نگاه کنید.

هرچه بالاتر باشد، جریان آب بیشتری آزاد می شود. اگر شیلنگ گلدانی می خواهید، به دنبال قطر کوچک آن باشید. اما اگر یکی برای باغ خود می خواهید، به دنبال یک باغ بزرگ بروید.

تا چند سال پیش ما فقط یک نوع شیلنگ داشتیم. امروز، این تغییر کرده است. انواع مختلفی از شیلنگ ها در بازار وجود دارد و هر کدام با نیازهای خاصی سازگار هستند.

به عنوان مثال، اگر فضای ذخیره سازی کمی دارید، بهترین کار این است که یک شیلنگ منبسط شونده بخرید که پس از خشک شدن خود به خود جمع می شود.