سنگ نما ارزان اصفهان موجب ورشکستگی شرکت تولیدی سنگ شد

سنگ نما ارزان اصفهان خانه ها را می سازند، بنابراین انتخاب انواع مصالح و ساخت و ساز به نسبت زیاد است. با این حال، یک دیوار بیرونی نه تنها ظاهر را مشخص می کند، بلکه تعیین می کند که یک پوشش ساختمان چقدر بادوام، ضد آب و انرژی است.

مهم نیست که چگونه به نظر می رسند، از چه چیزی ساخته شده اند و چگونه ساخته می شوند: نماها باید طیف وسیعی از عملکردها را انجام دهند.
نما می تواند چیزهای زیادی را پنهان کند، اما اهمیت آن به عنوان جزئی از یک خانه را نباید دست کم گرفت.

پوسته بیرونی ساختمان می تواند طیف بسیار وسیعی از ویژگی های زیبایی شناختی و عملکردی داشته باشد. بنابراین، چندین جنبه در مورد ساخت، روکش، مواد و ظاهر باید در هنگام انتخاب در نظر گرفته شود.

سنگ نما ارزان اصفهان

با این حال، تمام انواع نما باید شرایط زیر را برآورده کنند:

از آفتاب، باد و آب و هوا محافظت کنید
محافظت از سرما و گرما
محافظت در برابر سر و صدا
از تبادل رطوبت اطمینان حاصل کنید
اگر سنگ نمای خانه ها به عنوان یک محصول استاندارد یا به عنوان یک راه حل معماری منفرد نصب می شوند.

باید در گواهینامه ای اثبات کنند که این قطعه از نظر نفوذپذیری هوا، سفتی در برابر باران رانندگی، مقاومت در برابر بارهای باد و حفاظت در برابر آتش آزمایش شده است.

یک ویژگی متمایز کلیدی در “طراحی نما” ساخت و ساز است. انواع تک یا چند لایه وجود دارد. و روش هایی وجود دارد که به هم چسب یا پیچ می شوند. بنایی تک پوسته یا یکپارچه یعنی: خود دیوار یک عنصر پوسته باربر و عایق است.

از سوی دیگر، سنگ تراشی دو لنگه از پوسته اولیه با عملکرد باربر تشکیل شده است. در بیرون سنگ نمای ثانویه را دنبال می کند که آن نیز آجری است و سپس اغلب گچ کاری شده است.

و حفره بین آن با یک لایه عایق پر شده است. متداول ترین نوع سنگ نمای به اصطلاح فشرده است: دیوار بیرونی آجری با یک سیستم عایق حرارتی خارجی ارائه می شود و سپس گچ کاری می شود.