زنی با کیک شکلاتی یک کیلویی در یک ساعت 5 کیلو وزن اضافه کرد

تاریخچه کیک شکلاتی یک کیلویی بیش از 5000 سال قدمت دارد. کیک شکلات ریشه در مصریان باستان دارد. در آنجا، قدرت های جادویی به شیرینی شیرین نسبت داده شد.

نه تنها برای لذت پخته می شد، بلکه به عنوان غذای قربانی و کالاهای قبر نیز پخته می شد. نان زنجفیلی دوران مدرن به قرن سیزدهم برمی گردد.

و حتی اگر ترکیب در این بین کمی اصلاح شده باشد، تکنیک پخت روی غلتک چرخان تا به امروز باقی مانده است.

کیک های میوه ای از قدیمی ترین کیک ها هستند، زیرا میوه برای مدت طولانی تنها منبع شیرین کننده همراه با عسل بود. دستور العملی برای پای سیب که امروزه می شناسیم در سال 1719 ظاهر شد.

اما به احتمال زیاد پای با سیب خیلی قبل از آن پخته شده است.

اشترودل پر کردنی است که با خمیر نازک پوشانده شده است و معمولاً از سیب به عنوان ماده اصلی تشکیل می شود. ریشه اشترودل در مجارستان است و پس از سال 1750 به کتاب های دستور پخت راه پیدا کرد.

 

گفته می شود که دستور العمل های مشابهی از خمیر نازک که درون آن را در بر می گیرد، در اوایل قرن چهاردهم وجود داشته است.

کیک پنیر امروزه یک کیک کوارکی پخته شده روی شیرینی شور است.

با این حال، اصطلاح «چیزکیک» قبلاً در اواخر قرن پانزدهم شناخته شده بود، حتی اگر ترکیب آن از تکه‌های پنیر مخلوط‌شده در تخم‌مرغ تفاوت قابل توجهی داشت. دستور العمل های نزدیک به شکل امروزی در قرن 19 ظاهر شد.

تکه چیزکیک با زردآلو در مقابل کیک ورقه شده. چیزکیک امروزی حاوی کوارک بیشتری نسبت به پنیر است.
غذای محبوب کارناوال احتمالاً ریشه های مختلفی دارد: گفته می شود دونات های پر شده در اوایل قرن سیزدهم وجود داشته اند.

پر کردن شیرینی با مربا تنها از قرن 18 در وین شناخته شده است. دستور العمل های صحیح دونات در پایان قرن نوزدهم ظاهر شد.

این نام احتمالاً به شکل (“گوگل” برای توپ) و ماده ای اشاره دارد که تضمین می کند که آنقدر چاق شود (“hupf” برای مخمر). تاریخچه آن به توسعه قالب های پخت مربوط می شود.

شیارهای عرضی و دودکش در وسط قالب توزیع بهتر حرارت را هنگام پخت تضمین می کند. دستور العمل های کیک Bundt در اوایل قرن هفدهم ظاهر شد.