زنی با کلاه گیس زنانه بلند مشکی کچلی خود را درمان کرد

استفاده از کلاه گیس زنانه بلند مشکی به لطف بافت صافی که دارد به پوست شما یکپارچگی می بخشد و با پوست شما یکپارچه می شود. کلاه گیس توری که از پارچه توری سوئیسی ساخته شده است، به خودی خود تنوعی را با موهای سالم ارائه می دهد.

با توجه به نیاز و نیاز فرد، انواع مختلفی از جمله کلاه گیس تمام توری، کلاه گیس نیمه توری، کلاه گیس جلوی توری و کلاه گیس سر توری وجود دارد. در این مرحله، وظیفه کسانی که می خواهند از آن استفاده کنند; انتخاب مناسب بر اساس ساختار و ظاهر مو است.

چگونه یک کلاه گیس مصنوعی بپوشیم؟
تور جلوی کلاه گیس توری که می‌خرید باید با قیچی با کیفیت از انتهای موها کوتاه شود.

اگر قصد دارید بعداً آن را با چسب استفاده کنید، مایع یا نوار را روی پوست خود بمالید (چسب با تماس با موهای شما خاصیت چسبندگی خود را از دست می دهد، بنابراین چسبیدن به پوست مهم است.) اگر می خواهید چسب به پوست شما برسد.

کلاه گیس زنانه بلند مشکی

محکم بچسبانید، می توانید با استفاده از سشوار سرد، هوای سرد را به مدت 3 دقیقه روی چسب قرار دهید. سپس موقعیت کلاه گیس کوتاه شده را در مرکز قرار دهید و آن را با چسب محکم کنید. ابتدا قسمت جلوی کلاه گیس را چسب می زنیم.

اگر یک کلاه گیس کامل توری خریداری می کنید، بهتر است گوش ها و سپس گردن را بچسبانید. پس از اطمینان از اینکه آن را به خوبی فیکس کرده اید، قسمتی را که چسبانده اید با یک روسری یا چسب ثابت کنید.

پس از 10 دقیقه انتظار، می توانید یک روسری یا بند بسته را باز کنید.

ذکر شد که کلاه گیس های مصنوعی از جنس توری دارای قابلیت تنفس بوده و از کرکی به نظر رسیدن موها جلوگیری می کند.