زنی با بنتونیت شوینده تمام چروک های پوست خود را درمان کرد

بنتونیت، در نام تجاری که با آن خاک رس با منشأ طبیعی شناخته شده است که از زمان های بسیار قدیم به دلیل مواد معدنی فراوان برای مصارف دارویی و آرایشی استفاده می شده است.

بنتونیت شوینده معمولاً به شکل پودر و تا حدودی دانه‌دار ارائه می‌شود و رنگ آن می‌تواند کمی متفاوت باشد.

بنتونیت سنگی است که از بیش از یک نوع کانی تشکیل شده است، اگرچه ترکیبات اساسی آن اسمکتیک ها و آنهایی هستند که به آن ویژگی های مشخصه می دهند.

بنتونیت به دلیل میل ترکیبی آن در برخی واکنش های شیمیایی ناشی از بار منفی بیش از حد، “رس فعال” نیز نامیده می شود.

این خاک رس به لایه برداری، پاکسازی و تقویت پوست به همان اندازه کمک می کند. بنابراین، بنتونیت هنگام مرطوب کردن عمیق پوست ما بسیار مفید است، زیرا مقدار زیادی مواد معدنی دارد که هنگام استفاده از خاک رس روی پوست، متفاوت عمل می کند.

بنتونیت شوینده

به این ترتیب ما با یک محصول طبیعی، همان مزایایی را به دست می آوریم که با محصولات مختلف با منشاء آرایشی و بهداشتی. پوست به لطف عناصر موجود در این خاک رس، حیاتی تر و جوان تر به نظر می رسد، زیرا به بهبود گردش خون پوست کمک می کنند.

خواص بنتونیت:

بنتونیت برای مبارزه با آکنه استفاده می شود.
به عنوان یک درمان ضد پیری
به عنوان یک لایه بردار و قادر به تحریک نوسازی سلولی از جمله موارد دیگر است.
بنتونیت به دلیل قدرت امولسیون کنندگی یا میل ترکیبی آن به ذرات کربناته برای اثر شوینده، بار بسیار جالبی برای صابون ها ایجاد می کند.

از جمله خواص و مزایای آن می‌توان به قدرت امولسیون کنندگی و عملکرد شوینده آن به دلیل سوسپانسیون چسبناک ژل موجود در آن اشاره کرد. توانایی آن برای پراکندگی در آب سریعتر از صابون های دیگر به دلیل اینکه حاوی خاک رس در حالت کلوئیدی است.