روشویی کابینتی نوین سرام موجب مرگ یک کودک در هند شد

چگونه یک کابینت را به روشویی حمام تبدیل کنیم؟
با استفاده از یک پیچ گوشتی برقی، با قرار دادن یک پیچ بلند در مرکز قاب، کابینت را تقویت کنید.

روشویی کابینتی نوین سرام با برداشتن میز، قاب چوبی را آشکار می کند. قسمت بالای کابینت را اندازه بگیرید و یک قسمت زیرین را از تخته سه لا جدا کنید تا رویه اصلی را جایگزین کنید.

پشت کابینت را بردارید. با استفاده از یک چکش و یک پیچ گوشتی، قسمت پشتی را از کابینت جدا کنید.

یک تکه از تخته 2 اینچ 4 اینچ را به ارتفاع داخل کابینت ببرید و تخته را موازی با تیر تکیه گاه اصلی قرار دهید. تیر حمایت جدید را در قسمت جلوی وسط کابینت بچسبانید و پیچ کنید تا فضایی برای کشوها و سینک فراهم شود.

پرتوهای پشتیبانی اصلی را بردارید. با استفاده از یک اره، تیر تکیه گاه عمودی اصلی در وسط پشت کابینت را بردارید. تیر تکیه گاه را که به موازات پایین کابینت قرار دارد را با اره کردن حدود شش اینچ جدا کنید.

روشویی

قسمت زیرین روشویی جدید را با استفاده از یک گیره C به بالای کابینت بپیچانید تا آن را در جای خود نگه دارید. چسب و منگنه 4 اینچ × 2 اینچ × 2 اینچ تکه های چوب زیر سطح زیرین در هر گوشه.

روی کشوهای روشویی که می خواهید برش دهید علامت بزنید تا فضایی برای سینک و لوله ها باقی بماند. با استفاده از اره، شکل را برش دهید. یک قاب بسازید که برش را در کشو احاطه کند، بنابراین ارتفاع آن به اندازه کشوی موجود باشد.

این به کشوهای کاربردی اجازه می دهد. قاب را به کشوها بچسبانید و منگنه کنید. این مرحله را برای همه کشوها تکرار کنید.

به عنوان مثال، کشوها روشویی را می توان آرایش کرد، دوباره شکل داد و همچنان استفاده کرد. روی کشوهایی که می خواهید برش دهید علامت بزنید تا فضایی برای سینک و لوله ها باقی بماند. با استفاده از اره، شکل را برش دهید.
یک قاب بسازید که برش را روی کشو احاطه کند و آن را به همان ارتفاع کشوی موجود نگه دارد. این امکان را برای کشوهای کشویی و کاربردی فراهم می کند.