دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد موجب مسمومیت یک خانواده شد

شیائومی محصولات سلامت محور زیادی دارد. دستگاه های تصفیه هوا یا دستگاه های تصفیه آب لوله کشی، مانند این مورد، در چین بسیار محبوب هستند. امروز مدل جدیدی ارائه کرده است که NFC دارد و حتی با شیائومی هوم سازگار است.

دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد یک دستگاه کاربردی است که میتوان آن را در خانه استفاده کرد.

شیائومی H800G Pro که عددی است که این دستگاه تصفیه آب شیر دریافت می کند، از نظر فیلتراسیون نوآوری های متفاوتی دارد.

در این حالت، اصلی‌ترین تازگی این دستگاه تصفیه آب این است که وظیفه فیلتر کردن آب و جابجایی آن را بر عهده دارد تا راکد نشود، اما امکان سرویس دهی مستقیم از شیر و فیلتر کردن آنی را دارد.

دو فیلتر مختلف را در خود جای داده است، یکی که وظیفه حفظ ناخالصی ها را بر عهده دارد و اطمینان می دهد که آب حاوی هیچ نوع عنصر مضر برای سلامتی نیست که قبلاً در دستگاه های دیگر این سبک برند ادغام شده است.

دستگاه تصفیه آب خانگی در مشهد

و فیلتر دیگری که وظیفه فیلتر کردن آب را بر عهده دارد. اسمز مورد دوم تا 5 سال طول می کشد، اگرچه همه اینها به استفاده بستگی دارد.

یکی از کنجکاوی های این دستگاه تصفیه آب جدید این است که آب مصرفی ما را ردیابی می کند، به گونه ای که می توانیم میزان مصرف آبی را که حداقل برای پخت و پز و مصرف آب از شیر آشپزخانه تولید می کنیم، پیگیری کنیم.

ما قبلاً می دانیم چه کسی بهترین آب لوله کشی را در اسپانیا می نوشد. ما قبلاً می دانیم چه کسی بهترین آب لوله کشی را در اسپانیا می نوشد.

و نه، مادرید نیست ما هنوز این امکان را داریم که آبی را که قرار است مصرف کنیم یا نه را به روشی بسیار ساده از طریق برنامه خودمان فیلتر کنیم.

از این طریق ما همچنین قادر خواهیم بود بدانیم چه زمانی نیاز به تعویض فیلتر وجود دارد. قیمت دستگاه تصفیه آب 1899 یوان است که در ازای آن تقریباً 270 یورو است و از امروز به فروش می رسد.