درب ضد سرقت خارجی و برند های معتبر این درب که در ایران به فروش می رسند

کاربر در انتخاب نوع درب ضد سرقت خارجی و متریال مهم است. به عنوان مثال، اگر می خواهید اتاق عایق حرارت و صدا باشد، باید یک درب جامد سفارش دهید. البته نوع و متریال با هم روی قیمت آن تاثیر می گذارد، مثلا قیمت درب های شما از درب های خالی شما بیشتر است.
آلومینیوم می تواند ارزان تر از درهای چوبی باشد. اگر چوب خالص بخواهید می تواند بسیار گران باشد، اما درب های HDF یا ABS ارزان تر هستند. درب های HDF درب هایی با روکش با تراکم بالا هستند که بیشتر برای اتاق ها و حمام ها مناسب هستند.

هنگام انتخاب، روح کلی ساختمان را در نظر بگیرید و سپس با توجه به سبک و سیاق طراحی داخلی منزل یا محل کار خود به سراغ گزینه های موجود بروید. مثلا اگر فضای داخلی ساختمان ساده، خلوت و مینیمال باشد، گزینه های مجلل و سلطنتی اصلا مناسب نیستند. برعکس بهتر است به دنبال درب های ساده یا پانلی باشید، توصیه ما استفاده از یک یا دو درب پنلی حداکثر تا سه پنل در این نوع معماری داخلی است.

درب

رنگ مهم و قابل توجه است. هنگام انتخاب رنگ باید به چند نکته توجه داشت. اول از همه، خیلی خوب است که با رنگ دیوارها و رنگ کلی مبلمان و معماری داخلی همخوانی داشته باشند. تناسب به این معنی نیست که درها باید کاملاً به رنگ دیوار باشند، این شکل از رنگ آمیزی تنها یکی از احتمالات است. برعکس، می توانید درها را کاملاً تکمیل کنید و یا رنگ مبلمان را در نظر بگیرید.

ثانیاً جنس دری که انتخاب می کنید روی رنگ آن تأثیر می گذارد. همه مواد را نمی توان رنگ کرد. یا هر دری با نقاشی زیبا نمی شود. به عنوان مثال، اگر دری را با چوب طبیعی انتخاب کنید، طبیعتاً جذب رنگ و بافت طبیعی چوب خواهید شد. یا درب های آلومینیومی را نمی توان رنگ کرد.