خوردن چای زرین قرمز باعث جهش ژنتیکی موش های آزمایشگاهی شد

چای، به ویژه چای زرین قرمز ، اغلب گفته می شود که برای سلامتی شما مفید است. اما اگر چای برای شما مفید است، چقدر خوب است؟ و چرا؟

از آسیب ناشی از التهاب مزمن محافظت کنید.

علم ثابت کرده است که التهاب مزمن و با درجه پایین می تواند به یک قاتل خاموش تبدیل شود که به بیماری های قلبی عروقی، سرطان، دیابت نوع 2 و سایر شرایط کمک می کند. نکات ساده ای را برای مبارزه با التهاب و سالم ماندن از کارشناسان دانشکده پزشکی هاروارد دریافت کنید.

مشخص شده است که چای حاوی موادی است که با کاهش خطر بیماری قلبی، سرطان و سایر مشکلات سلامتی مرتبط با مردان مرتبط است.

اما اگر صرفاً چای دوست ندارید، دلتان را بپذیرید: نوشیدن چای به تنهایی هرگز به قوی‌ترین تقویت‌کننده سلامتی که می‌شناسیم یعنی یک سبک زندگی سالم نزدیک نمی‌شود و قهوه ممکن است سلامتی مشابهی را ایجاد کند.

چی سان، استادیار دانشگاه می گوید: «مصرف چای، به ویژه چای سبز، ممکن است گلوله جادویی نباشد، اما می توان آن را در یک رژیم غذایی سالم با غلات کامل، ماهی، میوه ها و سبزیجات، و گوشت قرمز و فرآوری شده کمتر گنجاند. گروه تغذیه، دانشکده بهداشت عمومی هاروارد.

چای

در فنجان شما چیست؟

چای حاوی مواد خاصی است که با سلامتی بهتر مرتبط هستند. بازیگران اصلی مواد شیمیایی به نام پلی فنول ها، به ویژه کاتچین ها و اپی کاتچین ها هستند. سان می گوید: «اینها در چای، به ویژه چای سبز غنی شده اند.

فرآیند تخمیر مورد استفاده برای تهیه چای سبز سطح پلی فنول ها را افزایش می دهد. چای سیاه و قرمز نیز دارای آنها هستند، اما در مقادیر و انواع کمتری که به شدت با بهبود سلامتی مرتبط نیستند.

پلی فنول ها چه می کنند؟ برای یک چیز، آنها آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان ها به مواد شیمیایی به نام اکسیدان می چسبند و آنها را خنثی می کنند که سلول ها در حین انجام کار عادی خود آن را می سازند. سطوح بالا از اکسیدان ها می تواند باعث آسیب شود – به عنوان مثال، با حمله به دیواره شریان ها و کمک به بیماری های قلبی عروقی.