خوردن میوه خشک جدید در کشورهای آسیای صغیر موجب مرگ انسان ها شد

چرا میوه خشک؟
از زمان های قدیم، انسان ها به دنبال روش هایی برای ذخیره مواد غذایی برای مدت طولانی بوده اند. اگر میوه را کم آب کنید یا خشک کنید، مدت طولانی تری خوب می ماند و همچنان طعم خوبی دارد.

میوه خشک جدید راه خوبی برای جلوگیری از تأثیر قارچ ها یا باکتری ها بر میوه است.

خشک شدن میوه در آفتاب خالص ترین و ارزان ترین راه است. این روزها میوه ها را در تونل های باد یا کوره های خشک کن نیز خشک می کنند. به دلیل فرآیند خشک شدن، میوه برخی ویتامین ها را از دست می دهد، اما مواد معدنی و فیبر خود را حفظ می کند.

خشک کردن انجمادی یک شکل گران قیمت از خشک کردن میوه است. این روش به بهترین وجه شکل، رنگ، طعم و مواد مغذی میوه را حفظ می کند.

کودک زردآلو خشک، کیک با میوه خشک، خرمای شکم پر، کوکتل با لیمو خشک می خورد.

میوه خشک جدید

در کشورهای جنوبی، میوه‌های خشک امری عادی است. همیشه آنجا بوده است. برای ما، کشمش عمدتاً به عنوان شیرینی سالم برای کودکان یا در شیرینی ها و کیک های قهوه استفاده می شود.

آلو خشک به حرکات روده کمک می کند، اما فضای زیادی در آشپزخانه ما برای استفاده از همه آن میوه های جنوبی (غیربیگانه) وجود دارد. میوه خشک را در حد اعتدال مصرف کنید، زیرا همچنان حاوی مقدار زیادی قند (طبیعی) است.

میان وعده یا تقویت کننده ورزش میوه خشک آماده خوردن است و به راحتی همراه است.

چند خرما، انجیر، زردآلو یا مقداری انبه را به عنوان میان وعده بعد از ظهر یا در حین یا بعد از ورزش میل کنید تا سطح انرژی خود را بالا ببرید. تکه های سیب یا موز خشک شده جایگزین های خوشمزه ای برای چیپس هستند.

یک خرمای خشک را با مقداری پنیر بز پر کنید. اگر دوست دارید یک تکه ژامبون سرانو دور آن بپیچید. یک انجیر خشک را با یک برگ نعنا روی یک مکعب پنیر فتا سنجاق کنید. آن را با مقداری روغن زیتون با لیمو آغشته کنید.