بافت سبد حصیری به وسیله لوازم آرایشی!

سبدهای حصیری دستبافت: هر سبد که 100% با دقت توسط صنعتگران ماهر ساخته شده است، یک هنر دستی منحصر به فرد است. ساخته شده از مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست سنبل آبی روی قاب سیمی محکم. سبد حصیری تزیینی با دانه سنبل مخصوص خانه شما را زیباتر و شیک تر می کند.
مواد گیاهی: سنبل آبی از ویتنام وارد شده است و سرشار از الیاف گیاهی، با لمس ضخیم و نرم است. به طور طبیعی بدون هیچ پوششی در آفتاب خشک می شود و سپس بافته می شود و در یک سبد سنبل بادوام بافته می شود که زیست محیطی و ایمن است.
دسته‌های راحت: سبدهای حصیری با دسته‌های چوبی ضخیم در هر دو طرف، قابلیت حمل را آسان می‌کنند. دسته صاف و صیقلی و بدون خراش روی سطح برای جلوگیری از خراشیدن لباس شما.
همه کاره و صرفه جویی در فضا: این سبدهای نگهداری سنبل برای نگهداری لباس، کتاب، مجلات، دستمال توالت، حوله، لوازم آرایش، میوه ها، تنقلات، هدایا، اسباب بازی های کودک، نگهداری اسباب بازی های حیوانات خانگی ایده آل هستند.

ست سبد حصیری را می توان برای انباری، حمام، آشپزخانه، توالت، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق مهد کودک، خوابگاه، کلاس درس، دفتر و موارد دیگر، برای استفاده در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد. بدون درهم و برهمی و منظم برای خانه خود نگه دارید، زمانی که از آنها استفاده نمی کنید می توان آنها را روی هم قرار داد.
ست برای شما: 2 بسته سبد ارزشمند سنبل آبی برای دکوراسیون منزل. هر سبد حصیری برای سازماندهی اندازه: 14.96 اینچ طول x 10.04 اینچ عرض x 5.12 اینچ. این سبد چوبی های حصیری مستطیلی برای قفسه ها برای همه افراد مناسب است، اگر سوالی دارید، لطفاً برای کمک فوری با ما قرارداد ببندید.

  • منابع:
    1. FairyHaus Wicker Baskets with Handles, Natural Wicker Basket for Organizing Shelves, Small Hand Woven Water Hyacinth Storage Baskets Set of
  • تبلیغات: 
    1. فروشگاه عرضه رطب مضافتی بسته بندی درجه یک
    2. شرکت تولید ماست موسیر
    3. قیمت عمده عسل کنار مرغوب

    4. فروش ویژه سیب زمینی لوکس عمده