استفاده از گلدان سفالی بدون لعاب موجب رشد ناگهانی گل ها می شود

یک گلدان سفالی بدون لعاب بادوام و ماندگار با خاک رس شروع می شود. مرکز باغ ما در میشن، کانزاس فقط گلدان های ساخته شده از خاک رس با کیفیت بالا را حمل می کند و ما تزئینات خود را برای طراحی و دوام انتخاب می کنیم.

یکی دیگر از مواد محبوب برای گلدان سفالی، خاک رس لعابدار است.

شما می توانید از میان طیف وسیعی از رنگ ها برای مطابقت با تم باغ خود انتخاب کنید! سرامیک های لعاب دار سنگین هستند، بنابراین لازم نیست در هنگام کاشت گیاه بزرگتر نگران سنگین بودن و افتادن آن باشید.

سرامیک های لعاب دار هنوز از خاک رس ساخته می شوند، اما لعاب از خشک شدن سریع ریشه گیاه جلوگیری می کند. این بدان معنی است که شما نیازی به آبیاری گیاهان خود در طول تابستان ندارید.

اگر سرامیک های لعابدار را در ماه های سردتر بیرون می گذارید، بهتر است خاک را پاک کنید یا حداقل روی گلدان خود را بپوشانید تا گیاهان خود را از یخ زدگی محافظت کنید.

سیمان سبک یک ماده رو به رشد است. از ترکیب سیمان و فایبرگلاس تشکیل شده است. بادوام است و به اندازه سرامیک سنگین نیست. این به سازندگان اجازه می دهد تا از بافت ها و تزئینات جالبی مانند کاشی های معرق و حتی آینه استفاده کنند.

گلدان سفالی

برای انتخاب گسترده ما از تراکوتا، سرامیک های لعابدار رنگارنگ و سیمان سبک وزن در هر رنگ، شکل و اندازه، به هر یک از مراکز باغ ما مراجعه کنید.

تعداد گیاهانی که در هر گلدان سفالی قرار می دهید به سرعتی که می خواهید پر شود بستگی دارد. گلدان سفالی با شلوغی کمتر جریان هوا و نور بیشتری می دهد، که به گیاهان شما اجازه می دهد در طول فصل بدون اینکه ظاهری نازک پیدا کنند، عمر بیشتری داشته باشند.

بسته به طرح باغ کانتینری خود می توانید به تعداد دلخواه یا به تعداد دلخواه در باغچه کانتینری خود گیاه بکارید. اگر می خواهید زودتر پر شود و عالی به نظر برسد، بیشتر استفاده کنید. اگر می توانید صبر کنید، کمتر استفاده کنید.

شما همیشه می توانید مقداری از رشد را کوتاه کنید، یا حتی اگر شروع به شلوغ شدن کرد، برخی از گیاهان را بیرون بیاورید، یا آن را متعادل نگه دارید.

اکثر گیاهان یکساله و بستر در مراکز باغ ما در بسته های 4 تایی یا گلدان های پینتی عرضه می شوند. برای فاصله گذاری باید به برچسب گیاه مراجعه کنید.