استفاده از لباس ژیمناستیک زنانه به عنوان لباس راحتی منزل موجب مشکلات پوستی زنی شد

لباس ژیمناستیک زنانه چیزی است که بدن شما را از تماس با عرق دیگران، از چروک شدن بدنتان یا ابتلا به عفونت قارچی به دلیل تمام عرق انباشته شده جلوگیری می کند.

برای مراقبت خوب از آن، همچنین باید از مناسب استفاده کنید تا مشکلی ایجاد نشود.

چه بخواهید در خانه ورزش کنید یا در باشگاه، لباسی که می پوشید اهمیت دارد (ورزش با شلوار جین قطعا ناراحت کننده خواهد بود و عرق کردن کت و شلوار مورد علاقه شما بی معنی است).

وقتی در خانه تمرین می‌کنید، می‌توانید با لباس‌هایتان هر چقدر که می‌خواهید نمایشگاه‌گرا باشید (این عرق خودتان است که روی ماشین‌ها و وزنه‌ها پیدا می‌کنید).

لباس ژیمناستیک زنانه

اما، باید در نظر داشته باشید که هر لباس یک عملکرد دارد و وجود دارد تا از شما محافظت کند و به شما کمک کند محدودیت های خود را کنار بگذارید.

بنابراین هیچ فایده ای ندارد که لباس خواب خود را تمرین کنید یا اولین چیزی را که در کمد پیدا می کنید بپوشید بدون اینکه تجزیه و تحلیل کنید که چه کاری می تواند برای شما انجام دهد (لباس مناسب حتی می تواند این کار را آسان تر کند. از بین بردن شر).

آیا فکر می کنید یوسین بولت با شلوار پارچه ای سنگین مسابقه دهد؟ نه، این کار را نمی کند، و این به این دلیل است که هر چه پارچه و وزن بیشتر باشد، سرعت دونده کندتر می شود.

به همین ترتیب، بدنسازان در انواع خاصی از لباس ها تمرین می کنند تا ببینند آیا ماهیچه هایشان به درستی منقبض می شود یا خیر، و هیچ ورزشکاری با کفش هایی که برای دویدن ساخته نشده اند، چند دور در پیست بیرون نمی روند.

این فقط در مورد آداب معاشرت نیست، بلکه به سلامت و عملکرد شما نیز مربوط می شود، بنابراین اگر واقعاً می خواهید خوب تمرین کنید و نتیجه بگیرید، باید از برخی اشتباهات اساسی در لباس های بدنسازی خود اجتناب کنید.