اسباب بازی پلاستیکی کودکی را راهی بیمارستان کرد

مواد جدید در بخش اسباب بازی؟ صنعت پلاستیک یکی از صنایعی است که در طول قرن بیستم به ویژه در دهه 1950 بیشترین پیشرفت را داشته است.

و از بدو پیدایش به دلیل عوامل مختلف (هزینه قابل قبول، قالب‌گیری آسان، امکان تهیه، پلاستیک در ساخت اسباب بازی پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته است.

اشکال پیچیده، از جمله دلایل دیگر). این مقاله تاریخچه پلاستیک در بخش اسباب‌بازی را تا آخرین چالش بزرگ آن یعنی پلاستیک‌های زیستی مرور می‌کند.
در پایان قرن بیستم، قیمت نفت کاهش یافت و علاقه به پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر کاهش یافت. در سال های اخیر این روند معکوس شده است.

ترکیبی از عوامل است که باعث رشد و پذیرش رزین های زیست تخریب پذیر می شود، علاوه بر افزایش قیمت نفت، افزایش آگاهی نسبت به کاهش ذخایر نفت نگران کننده است.

اسباب بازی پلاستیکی

اغلب این نگرانی ها با اقدامات حقوقی و سیاسی زیست محیطی همراه است، بنابراین تلاش جمعی برای دستیابی به تعادل منطقی بین توسعه و اکولوژی در حال افزایش است.

تحقیقات بر روی مواد زیست تخریب پذیر موجود در اسباب بازی امکان توسعه کاربردهای جدید را فراهم می کند و تعداد فزاینده ای از شرکت ها شروع به استفاده از این نوع مواد می کنند.

افزایش قابل توجهی در علاقه علمی و صنعتی به تحقیقات برای تولید پلاستیک های زیست تخریب پذیر یا EDP (پلاستیک ها و پلیمرهای تجزیه پذیر محیط زیست) وجود دارد.

مواد پلاستیکی با ویژگی های زیست تخریب پذیر در این زمینه، موسسه فناوری اسباب بازی (Aiju) پروژه ای را انجام می دهد که هدف آن ارائه طیف وسیعی از مواد پلاستیکی با ویژگی های زیست تخریب پذیر، تجاری و غیر تجاری به این بخش است.

این روش دنبال می شود و طیف وسیعی از مواد مناسب را به این بخش ارائه می دهد که ممکن است برای طراحی و ساخت محصولات نوآورانه و متمایز، با خواص زیست تخریب پذیری که در بازار وجود ندارند، در دسترس باشند.