آشپزی با لوبیا چیتی خورشت کرفس درست کرد

آیا می توانم چیزی را اعتراف کنم؟ من فقط یک بار قبل از آزمایش این دستور، لوبیا را از ابتدا پخته بودم. و این به این دلیل است که من معمولاً از آن دسته نیستم که بتوانم شام را چند ساعت زودتر آماده کنم یا مقدار زیادی غذا برای استفاده بعدی درست کنم.

با این حال، من شایستگی پختن حبوبات خود را از ابتدا تشخیص می دهم. برای شروع، بسیاری از محصولات کنسرو شده سرشار از نمک هستند و اغلب حاوی مواد نگهدارنده و سایر افزودنی ها (مانند BPA) هستند که در مقادیر زیاد برای شما عالی نیستند. ناگفته نماند که طبخ حبوبات به میزان قابل توجهی ارزان تر است و به همین دلیل مقرون به صرفه تر از خرید کنسرو است.

لوبیا چیتی

به علاوه، این لوبیا چیتی بسیار ساده است (فقط 10 ماده و 1 قابلمه مورد نیاز است). و زمان آماده سازی عملی واقعاً فقط 15 تا 20 دقیقه است، زیرا خیساندن و پختن در حین انجام کارهای دیگر انجام می شود. اگر من می توانم آن را انجام دهم، شما می توانید آن را انجام دهید. اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه!

شما می توانید قل از خرید قیمت لوبیا چیتی را در فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید. تخته برش با پیاز، سیر، لوبیا چیتی، ادویه جات ترشی جات، چیلی چیپوتل و گوجه فرنگی برای تهیه لوبیا چیتی مکزیکی خانگی از ابتدا باید کارهای قبل پخت انجام شود.

  • منابع:
  1. Easy Pinto Beans From Scratch